Domácí úlohy

Výpočet


Na trhu máme nespočet fotoaparátů a mobilních telefonů s foťákem. Nalezněte nějaký a vypočtěte jak velkou fotku s ní můžete vytisknout, při 72 DPI (jako mají zobrazovací zařízení) a 300 DPI (jako u tiskáren).

Napište o jaký fotoaparát se jedná a jaké má rozlišení a následně dané rozměry.


Podexponovaná fotografie


Málokdy se nám podaří, aby osvětlení při fotografiích bylo ideální, pak máme většinou fotky podexponované nebo přeexponované. Vyfoťte nějakou fotografii (nejlépe sebe) za špatného osvícení nebo proti silnému zdroji světla a následně jí upravte. Jak? to už nechám na vás, jak na to, jsme si ukázali v tutoriálech.

Odevzdejte původní a upravenou fotografii.


Vymazání snowboardisty


Na obrázku máme nádherný obrázek pohoří a v pravém dolním rohu máme snowboardistu. Fotka vypadá pěkně, ale nám se ten snowboardista nelíbí. Odstraňte jej pomocí nástrojů, které jsme si ukazovali tak, aby nešlo poznat, že tam někdy na obrázky byl. Úprava fotky pomocí nástroje oříznutí není platná.

Odevzdejte upravenou fotografii.


Tvorba upoutávky na film


Vemte svou portrétovou fotografii a upravte svou fotku pro nový film, kde hrajete hravní roli. Žánr není důležitý, je čistě jen na Vás co tam bude. Podmínkou však je, aby jste na tomto plakátě byli i vy. Nechte zde rozvinou Vaší inspiraci a vytvořte tedy plakát, na který by stálo za to jít.

Leták vytvořte ve formátu A4 s rozlišením 300 DPI. a odevzdejte.


Tvorba magnetické reklamy na auto


Založili jste si novou firmu a tak následné úkoly se budou věnovat kreativní práci pro Vaší firmu, jelikož chcete, aby jste se zviditelnili ve velkém množství konkurence. Vašim úkolem je je vytvoření reklamy na auto. Máte k dispozici 60 x 25 cm (šířka x výška), kde musíte vytvořit reklamu na vaše auto, aby jste byli vidět i na cestách. Nezpomeňte, že obrázky musí být velké, stejně tak i vaše údaje. Musí být tedy zajištěná dobrá čitelnosti i z větší dálky.

Navrhněte tedy reklamu její rozložení apod. Odevzdejte tedy obrázek 60x25 cm (300 DPI)


Webová prezentace


Jako finální závěrem je třeba vytvořit také webovou prezentaci. Protože kdo dnes není na internetu, jako by nebyl. Odevzdejte tedy layer vašich webovek. Rozpoložení, barevnost, vše je na Vás. Snažte se o co největší poutavý efekt pro zákazníka.